Pakk tuuakse kohale (uksest-ukseni) tööpäeviti, tavaliselt ajavahemikus 9.00 - 15.00.
Toimetusaeg - järgmisel tööpäeval peale meiepoolset saadetise üleandmist kullerile, va saared.
Paki/kulleri saabumisest teatatakse ette, saadetakse SMS sõnum (e-mail). Saabumisaeg teatatakse ühe tunnise täpsusega. Kui saabumisaeg ei sobi, siis saab DPD kulleri paki suunata lähimasse DPD PickUP pakipoodi või vajadusel ka toimetusaega kuni 3 päeva edasi lükata.
DPD koduleht
Pakk tuuakse kohale E - L ajavahemikul 17.00 - 21.00.
Toimetusaeg - paki väljasaatmisele järgnev päev (v.a pühapäev ja väikesaared nagu Kihnu, Ruhnu, Naissaar jms).
Paki kättetoimetamise päeva hommikul saadetakse paki saabumise täpne kellaaeg SMS-teatega.
Kuller helistab ette 15 minutit enne kohale jõudmist.
Paki kättetoimetamise täpsus on SmartKULLER teenuse puhul +/- 30 minutit.
Kui esimesel korral ei õnnestu pakki kliendile üle anda, lepib kuller vajadusel kokku teise aja.
Vastavalt kliendi soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse SmartPOSTi pakiautomaati.
Pakk antakse kliendile üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse kliendile SMS-teatega.
Lisainfo SmartPosti kodulehel.
Kauba saadame Cargobussiga nende terminali. Sealt saate endlale sobival ajal paki kätte.
Teatame Teile paki jõudmise ajast terminali.
Soovitame neile kellel on vaja kiiret (samal päeval) kättetoimetust.
NB kui soovite kiirtoimetust palun kooskõlastage see telefoni teel.
Pakk saadetakse kaubanduskeskuse pakiautomaati. Sealt saate paki ise välja võtta omale sobival ajal.
Pakk jõuab peale ära saatmist automaati järgmise tööpäeva pealelõunal, saartele jõudmiseks lisandub 1 - 2 tööpäeva.
Paki saabumisel pakiautomaati saadetakse teile sellekohane sõnum (e-mailile, telefonile), sõnumis on ka personaalne ukseavamise kood.
NB pakk tuleb automaadist välja võtta 7 päeva jooksul!
Kauba tagastamisel on teil võimalik 14 päeva jooksul viia pakk tagasi pakiautomaati.
Kui pakk on saabunud sinisesse pakiautomaati, saab paki tagastada sama uksekoodiga, millega see kätte saadi üle Eesti asuvatest Smartposti sinistest pakiautomaatidest. Soovi korral saab paki tagastada ka valgest pakiautomaadist, sellisel juhul tuleb tagastus vormistada my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas paki triipkoodi alusel.
NB. Kui pakk on kätte saadud valgest pakiautomaadist, kus ei ole ekraane, siis saate tagastamiseks uksekoodi ja uksenumbri Smartposti iseteenindusest https://my.smartpost.ee/return_parcel/, sisestades pakil oleva transpordi triipkoodi. Kapp broneeritakse 24 tunniks.
Pakiautomaadis on kasutusel erineva suurusega kapid - paki maksimaalsed mõtmed võivad olla 60x36x60 cm ja suurim kaal 25 kg.
Kui teie tellitud kaupa ei ole võimalik panna eeltoodud suurusega kappi, siis kasutame kullerteenust.
Transpordi hinna muutusest tuleneva vahe kohta saadame teile arve.
Kui vajate veel lisainfot, siis on see saadaval SmartPosti kodulehel.
Arvestage meie lahtioleku aegu vt seda kontaktinfo lehelt, asukohta näed kaardilt.
Viimati muudetud: 20.01.2023